Wednesday, 30 September 2015

Birthday Aku Yang Ke 29 Tahun

Assalammualaikum

Hai readers!aku lagi hehe..ade masa sikit update cerita sambutan birthday aku haritu..sabtu lepas birthday aku..alhamdulillah masih di beri peluang hidup di atas muka bumi ni di samping suami dan anak-anak tersayang..tahun depan dah nak masuk angka 3 dahhhh..huaaaa janganlah cepat sangat plssss..mak nak rasa muda belia lagi..hahaha..

Sabtu malam asri ajak pergi dinner kat david's diner ipoh..hadeen tido..mak aku suruh tinggal je..kitorang bawak lah hannah..tu pun mentido jugak die kat kedai makan tu....-____- ni first time makan kat david's dinner ni..owner die mat salleh kahwin dengan orang malaysia..restoran ni halal jangan risau..chef die pun melayu..takyah jauh-jauh naik katebang, kat ipoh pun leh rasa makanan amerika dah.. >___<


besday gurl >___<


pakcik asri tukang bayar..haha


 soup die sedap!mak bagi 5 bintang..haha


 ni aku punya..chicken steak kot nama dia lupa dah..besar hoii portion die..kenyang gila..kentang tu aku rasa satu je..tak larat nak habiskan..


 ni pakcik asri punya..beef steak..aku rasa sikit, sedap!last sekali budak yang serve kitorang tu tanya nak hantar pencuci mulut tak..aku kata tak payah..bungkus jer dik..gila tak larat nak sumbat lagi dah..pencuci mulut die brownies dengan aiskrim..pun sedappp!ahh aku mana ade benda tak sedap..semua pun sedap..dasar kuat makan!haha


 yang paling tak sangka dapat hadiah lagi!terkedu aku wehhh masa bukak briefcase tu..pakej meleleh air mata sekali haha..sebab aku baru belek-belek benda alah ni minggu lepas dengan adik aku kat aeon tu..jenuh aku tanya masa bila dia pergi beli handbag ni..rupanya masa aku buat facial haritu..hahaha..huaaaa terima kasih husband..terharu sangatttttt sebab cara surprise nye sungguh mengusik jiwa..


tepek gambar restoran..truely american food ko..terasa diri sesaat dua berada kat amerika bile pergi restoran ni..bahaha

Last sekali aku nak ucapkan terima kasih buat suami ku sebab bersusah payah demi menggembirakan isteri mu ini..cewahh ayat aku ni bikin korang muntah hijo je kang..haha..aku tau pakcik asri tu baca gak blog aku ni..muahahaha..oklah nanti sembang lagi..

BAI!


11 comments:

hasya edat said...

wah...bestnya....anyway..happy belated birthday anez..xdan nak wish kalut balik kampung :-)

safurara said...

hahahahahaha tak payah g amerika dahhh! hahahaha

ana said...

Hepi bezday...sama umur dgn suami ana

ieza ashaari said...

Eh, kakak rupanya. Hihi. Happy birthday anez

Aeen said...

lar...pangkat kakak la ni ek...hehehe...happy birhtday kakak anez...hehehe...

Liyana said...

Eh sebaya la kita mak gojes. Hihi
Happy belated bday anez! Stay gojes!
Untung la dpt hadiah bday dr husband. Iols jgk yg kempunan xdpt hadiah bday hahah kesian

Lee said...

Hello Anez, this coming to you from Canada. I suka that lovely food...and very nice restaurant too. Well taken pics.
You have fun and simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

CikNaa said...

alalala sweetnya lahai.. hepi la isteri cik asri ni..kikiki

CikNaa said...

alalala sweetnya lahai.. hepi la isteri cik asri ni..kikiki

Julia Johari said...

Mujur ada restoren amerika kt malaysia, jimat duit flight tau anez...perghhhhhhhh hebat sambutan besday ni sukaaaaaaa

Cik Puan Eka said...

Happy birthday kak anez. Kita muda ckit. 27 hihi.

Sweetnyee. Takyah gi amareka dah hahaha