Monday, 7 September 2015

Laksa Telur Goreng Bersarang

Assalammualaikum

Minggu lepas pergi makan kat restoran laksa bersarang ni..adik dengan mak aku kata sedap..ok jom la kita cuba..

Sampai kedai tu lebih kurang pukul6..kat luar nampak orang beratur nak bungkus..rupanye kat dalam pun kena beratur derrr..sebab restoran ni konsep die layan diri..ada la dalam 20 minit beratur..memang ramai orang hoii..akak beratur depan aku cakap pernah dia datang balik gitu je..sampai turn die laksa dah habis..perghh dah lah datang jauh dari kampar..

Kitorg haritu memang nyaris lah..rezeki kami dapat makan..restoran ni bukak dari pukul 12 tengahri sampai 7 petang..kena datang lagi awal lah kan kalau takut habis..

Lagi satu decoration kedai dia memang terbaik lah..konsep kedai dia style dulu-dulu..tahun 60an punya style..sinki basuh tangan dia, die renovate dapur minyak tanah zaman dulu kot..

Harga laksa dia murah je..RM3.50 semangkuk..kenyang gila wei makan..banyak laksa dia..kalau nak telur rebus pun ada..tak silap aku laksa telur rebus RM2.50 sajo..restoran ni dalam bandar seri botani tau..waze je mesti sampai..hehe..

cool kan

kaunter dia...tengok memang macam kedai dulu-dulu 



aku suka kedai style-style gini..unik sangat..

ni dia laksa nya..sedap gilessss..telur tu memang bersarang dia buat tau..macam sarang burung..hehe

asri tak tengok kiri kanan dah..kihkih

budak hantu ais.. T__________________T

tengok licin..memang sedap wooo..

Kalau datang ipoh, korang mesti kena cuba tau..Ok lah jom bekpes..lapo tengok laksa pagi-pagi ni..haha

BAI

7 comments:

Mimie_Zatun said...

boleh cuba ni kalau datang sana..

Allene typicalmommy said...

klu aku g ipoh.. aku roger ko nis... =D

hamizah che mat said...

senyum jee kak nis bleh makan. hehe
JOM FOLLOW SAYA

achiek anis said...

Huwaaa..nak jugak...

Faranina said...

boleh try ni..

Jom follow blog saya ye!
TQ

Cik Puan Eka said...

dugaannya menengok laksa ni kak anis uiii. dahla nampak pekat je ni. i pantang lagii 6 bulan lagii aaaaaaa hahahhaa

mrs kayrul said...

adoi terliur..macam mana nie...jauh la plak ipoh tue..huhuuhu