Friday, 11 September 2015

Mak Dan Anak-Anaknya


Assalammualaikum

Asri pergi kursus start hari rabu sampai harini..yeay papa balik harini..tak sabar nak jumpa jap lagi..rindu sangat lah..HAHA..amboii sangat ni..kursus kat ipoh je pun..bukan apa letih woo handle anak sensorang..tak cukup tido mak tau..selalu hannah mintak susu, asri yang buat..sebab aku menyusu kan hadeen kan..so win-win situation di situ..jadi bile asri takde terpaksa lah aku kena bangun bancuh..terawang-awangan aku bangun pergi dapur tau..malas betul rasanyee..yelaa selalu tak payah bangun..haha ngade sangat nih..

Semalam ambik budak-budak tu kat rumah opah, hannah dah kecoh kat pintu tanya, hai papa tak balik lagi ke mama..aku cakap laaa kan papa balik esok..pastu dia cakap lambat nye lah papa balik sambil berlalu pergi..buat taktau je kat mak die ni.. T____T


budak hadeen ni jatuh kat umah opah semalam..tula panjat-panjat lagi..ala sikit je..beria dengan air mata nye bagai

kakak tuntut aiskrim semalam..terpaksa la tunaikan janji..siap hembus hidung lagi cakap hannah dah baik selsema..adik minum air kotak jelah eh..

kakak suka sangat aiskrim

semalam lunch akak opis aku ajak makan kat sini..restoran teppanyaki ni..tapi bukan makan teppanyaki pun..mana la reti makanan jepun ni..tekak desa kami ni..haha..aku makan nasi padprik..akak tu makan nasi sambal udang petai..perghhh sedap..tengok gelas die unik kan..gambar makanan takde lupa nak snap..kebulur dah terus ngap je


malam tadi..budak bosan papa takde..pergi main tempek bedak kat muka..takpe main lah nak..mama tak marah.. *___*

selpie sementara tunggu member shoping sakan.. >___<

selfie pagi tadi wasap kat encik asri..haha..bila berjauhan macam bercinta-cinta pulak..haha

OK lah korang..kang lagi banyak lagi merepek cik kak ni

BAI!



4 comments:

Allene typicalmommy said...

klu duduk umah pasni tak dan la nak selfie.. ahaha

Ibu Lala said...

Cantilnya gelas tu. cam nak beli letak kat rumah

mrs kayrul said...

Berkenan ngam gelas tu...unik sgt...nie klu buat utk minum air masak kompem boleh abiskan 3 liter aehari...hehehe

erin said...

amboi kemain mak selpie..hehehe..lawo la mama