Wednesday, 9 September 2015

Mama Kau Hijau

Assalammualaikum

Gituuuu tajuk entri aku harini..haha baru lah sempat jenguk blog ha..nanti aku singgah eh jenguk korang..minggu ni busy sungguh lah..ada je kerja tak siap-siap..kat teluk intan hujan je dari pagi..sejuk je..dapat tido pun best ni..

Setengah jam lagi nak balik..bukak blog jap update sikit lah pasal hannah dengan hadeen..hobi dorang sekarang memunggah mainan kat bilik dorang tu..10 kali aku kemas 10 kali dorang punggah balik..kali ke sebelas terus aku tutup pintu bilik tu dah tak payah main dah..esok pulak korang main..hahaha..kedekut gile mak korang kan..ekceli aku tak kisah pun nak sepah sebab dorang sepah dalam bilik tu je tapi kang aku masuk nak ambik baju kat almari dorang tu, tak memasal je mama ko yang comel ni terpijak lego lah, block lah..sakit gila tahu..haha

Siyes! sepah nye macam ade 10 orang budak dalam bilik tu..semua tonggang terbalik..bukan calang-calang punya sepah..memang stok mak ko hijo punya marah..haha..hadeen tu bukan boleh tengok tersusun gitu..dia memang sakit hati tengok menan tu tersusun je.. *__________*

hannah kata : mama tengok hannah angkat barang berat..haha dah kenapa hannah oii...suka sangat angkat ball tu kebelakang macam tu..sampai sekarang mama ko tak paham motif sebenar..

hadeen misi sepah kan mainan..ni baru 0.1% jer sepah ni..tak mula lagi nih..

Sekian bebelan mak ko hijo #ehhh haha

BAI!


7 comments:

Aeen said...

sama la ngn ain anez....10x kemas...10x tu la dy punggah..kemas time dia tido..bangun tdo dy punggah balik...waaaa...

mas saari said...

kalau akak mmg tak kemas, biar dia main puas² pastu ajak dia kemas sama².. heheheee

PeRdU cINta said...

Hehe,,mak ko hijo..anak anak baru nak membesar..

Zila Mahadi said...

Adam.. walaupun ada bilik sendiri, mainan dia bersepah kat ruang tamu ok.. dia hangkut semua mainan gi depan, stress tengok ruang tamu bersepah weh.. baru siap mengemas, toleh belakang jap, dah habis dipunggah balik semua mainan

---nangis air mata hijo---

e k i n ♥ y u s r i said...

daku pon hr2 hijau
hehehe

Mimie_Zatun said...

Anak-anak permata hati.. sabar je la. haha

mrs kayrul said...

sama je...dah nama budak kecik...aku nie tiap2 hari bertukar hijo