Friday, 18 September 2015

Photobook Pertama

Assalammualaikum

Saja nak share dengan korang photobook pertama aku..hehe..selalu aku tengok ctmah up kat fb dia punya photobook..kejap-kejap kang sampai lagi dia punya photobook..lama-lama dengan aku terpengaruh tengok dia buat cantik sangat..aku cuba buat satu dulu..nak tengok kualiti dia macam mana..tapi bila dah dapat siyes sangat cantik..aku jadi ketagih dah tau..waktu rehat tadi aku berjaya siapkan akak opis aku punya photobook..minggu depan sampai lah tu..servis dorang memang tiptop..kualiti sangat..aku beli voucer ni RM5 je kat groupon..murah dan berbaloi kot..cuma korang kena RAJIN!kalau tak sampai bila takkan siap HAHA

Terima kasih pada ctmah banyak beri tunjuk ajar kat aku dalam pembikinan photobook ni..amboii pembikinan ko mampu?..haha

Lepas ni nak buat photobook birthday party hannah pulak..elok jugak buat photobook ni, kalau hp/pendrive korang kena virus ke apa..pastu hilang pulak gambar..nangis tak berair mata la hoiii gambar beribu..sekurang-kurangnya kita ada backup dengan photobook ni..sekali sekala boleh belek-belek balik hehe


muka depan..comel tak???


best tak???


teruja tak????


ada rasa nak miliki nya satu??


Gituuu caption hasutan aku..HAHAHA..jomlah sama-sama terjebak..dulu aku pernah beli voucer free tu kat groupon..sampai sudah tak buat..ni bila berbayar rajin tu meningkat sehingga 100% HAHA

Oklah nanti sembang lagi..

BAI!


6 comments:

CikNaa said...

baru teringat afiq je ada..rania blom ada lagi.. huhu.. best la anez pandai buat sndiri..

PeRdU cINta said...

bestnya..boleh simpan jadikan kenangan..

Ibu Lala said...

Ala yg beli kat groupon tu x pandai nak buat la.

e k i n ♥ y u s r i said...

comel2

AnneRaini said...

akak punya tahap kemalasan smpi tak boleh beli yg berbyr sbb itupun belum tentu siap.. hahaha

mrs kayrul said...

eh aku pun dulu ada beli..sampai sudah x buat..nampak x malasnya aku..hahhaa