Monday, 21 September 2015

Riadah Petang : Padang Polo Ipoh

Assalammualaikum


Sabtu lepas aku balik ipoh..adik aku yang duduk johor ada balik..raya haji nanti dia tak dapat balik sebab belah suami dia ade kenduri..mak aku nak ajak pergi cameron sebenarnya sabtu ahad tu tapi abah aku cakap tak payah lah jerebu bagai ni tak elok sangat berjalan..so takde buat apa, petang abah ajak pergi bawak budak-budak ni main dekat padang polo..

Hannah dengan hadeen sampai je macam tak tentu arah!macam jakun gila..hahaha kesian anak-anak mama..dekat kg gajah ada playground tapi kecik lagipun buruk sangat dah..jarang sangat bawak dorang main..selalu balik kerja bagi dorang main basikal jer dekat luar rumah..tu yang bila tengok playground besar gila jadi macam jakun sangat...atuk tak terkejar kan budak-budak ni..memang tak reti letih..

Atuk ikut jela cakap cucu tu..kejap hannah panggil pergi sana, kejap sini..memang jenuh abah aku ikut die..dengar suara dia je paling kuat..asri pulak sibuk kejar hadeen..budak tu lagi la lari non stop..takde break lansung..palang-palang playground tu jarang-jarang aku risau je jatuh sebab memang tinggi playgroundnye..sedar-sedar kitorang jer atas tu..mak pak lain semua pantau anak-anak dari bawah je..kami je atas playground tu..HAHAHA dasar!



tengok sampai jatuh-jatuh berlari

dengan papa naik sekali >__<

betapa gembira nye hadeen!

seronok la ramai melayan

sampai kena paksa makan aiskrim..haha..gigih mak dia beli pastu cakap papa lah makan..hannah nak main -_____-

penat opah melayan kejakunan budak berdua ni tau >___<


tengok kakak buat aksi ape pulak tuh..

gambar gegar..susah betul nak amibik gambar *____*

Atok tak larat dah ha

adik aku peknen 6 bulan..tapi perut tak nampak..peknen pun kurus tau..kalau akak die ni makin membesar lah kalau peknen 

kakak tu kena paksa duduk tangkap gambar..

tengok adik happy sampai dua-dua tangan naik atas..




tah ape la cakap dengan atok tu

sapa yang peknen sebenarnye ni??? -____-

Seronok sangat adik aku balik..dia duk jauh kan..lepas ni jumpe die bersalin nanti lah...due date die 18.12 nanti..pagi tadi die gerak balik johor dah..

Oklah nanti sembang lagi

BAI!

4 comments:

AnneRaini said...

dah lama tak bawa anak2 main plyaground. Jerebu teruk nau.

DYatie ABakar said...

Aku kn nez wpun arissa dh bsr, aku msh ikut dia naik ats playground tu tau. Aku tkut dia jatuh ke hape ke. Paranoid sgt aku ni. Huuuu.

Liyana said...

nampak muka seronok bdk berdua tu... hehe... daku klu bwk g tempat gini.. bapaknye yang semput dulu.. hahhaa ibu iz x lrt kejar.. anak lasak bebenau hehehe

mrs kayrul said...

seronok sgt tu..nampak sangat dah lama x kluar main...hehehe