Tuesday, 1 December 2015

3 Hari Yang Pendek

Assalammualaikum

Hai!ada lagi ke pembaca blog picisan aku ni..bila lama tak update tetiba hilang skill menaip..berkali-kali aku tekan backspace di keyboard..lantas aku berfikir sejenak apa yang hendak diceritakan kepada pembaca blog aku..ewahhhh...ade gaya penulis cerpen tak..puiii ok dah merapu dah aku ni...bahahaha

Jumaat lepas perak cuti sempena Hari Keputeraan Sultan Perak..tak pergi mana pun..pagi tu duduk kat rumah je papa beli roti canai lepas tu petang lepas pakcik asri solat jumaat bawak bebudak ni pergi aeon manjung jalan-jalan cari makan..haha 

 budak kenit ni pagi-pagi dah ajak keluar tau..mak malas sebenarnye..kang banyak benda nak diusik kat luar tu -____-

 tak dapat main kat luar punggah menan dalam bilik -___-


 lunch kat sini..hari jumaat haritu hari mak malas masak sedunia..jadi jom lah mama belanja makan kat sini ye..muahahaha

 bersilat gayong dengan hadeen yang nak makan sendiri tu -____-


 mak teringin nak minum java chip..nikmat rasa nya dapat minum..mak kuat makan sekarang jadi selera semua ikut mak je..haha..beli satu sudah lah..banyak2 kang tak habis..dasar mak kedek..!wakakaka


 nom nom nom 

 pagi sabtu yang indah..mak masak bihun goreng jer..deme 3 orang ni hantu bihun betul...sekuali licin pagi tu *___*


 hadeen rajin 'tolong' mama woo kat dapur..sape nak buat menantu???hahaha


 kelaparan dah hannah..mana tak nye breakfast dekat pukul 10..muahaha


 budak comot yang sangat suka bihun goreng >___<


 tengahari ade kenduri sepupu asri anak dia kawen..moh ler kita ye..tak payah masak lagi mak korang..haha


 kemain baikk korang ye..ade masa tak baik nak terbalik rumah bergaduh..haha


 mak pun nak bergambo..hannah masam merajuk ape tah..esok besar tengok gambar awak merajuk dalam blog mama ni ye..haha


ahad tak kemana pun..duduk rumah je mak siapkan busy book hannah..lagi 5 pages!doakan aku bahahaha

Begitu lah cerita hari minggu aku yang pendek..tak puas mengulit anak..oklah nanti sembang lagi..

BAI!

2 comments:

CikNaa said...

rajin sungguh outing 4 beranak ni.suka tengok..hee

achiek anis said...

Rajin oi buat busybook tu..ku rjn tgk je..haha